Συχνές ερωτήσεις

Ποιές είναι οι διαθέσιμες μέθοδοί αποστολής?

Η αποστολή – παραλαβή του προϊόντος που αγοράσατε μπορεί να πραγματοποιηθεί με τις εξής εναλλακτικές μεθόδους:

α.Παράδοση από εμάς ( Εντός Αθήνας)

β.Αποστολή με συμβατική – απλή μεταφορική εταιρεία.

δ. Αποστολή με εταιρεία Courier

γ. Παραλαβή από την αποθήκη μας.

Ποιός ειναι ο χρόνος παράδοσης της παραγγελίας μου?

Οι παραγγελίες εντός Αθήνας ,παραδίδονται εντός 24 ωρών( από την παραγγελία).

Σε περιπτώσεις που τα προϊόντα είναι ετοιμοπαράδοτα η παράδοσή τους μπορεί να πραγματοποιηθεί και αυθημερόν .

Τέλος για παραγγελίες εκτός Αττικής , οι παραδόσεις πραγματοποιουνται σε 2-3 εργάσιμες ημέρες.

*Οι παραδοσεις των  κουφωμάτων διαφέρουν από τους παραπάνω κανόνες παράδοσης.

 

Πως αναζητώ την παραγγελία μου?

Από το μενού “Αναζήτηση της παραγγελίας μου ” , εισάγοντας τον αριθμό της παραγγελίας σας και το email σας , μπορείτε να ενημερωθείτε για την καταστασή της .

Χρειάζεται να έχω λογαριασμό για να πραγματοποιήσω μια παραγγελία?

Στην ιστοσελίδα μας, έχετε την δυνατότητα να πραγματοποιήσετε αγορές ως επισκέπτες , αλλά και ώς εγγεγραμμένοι χρήστες.

Η εγγραφή σας στην  λίστα των  πελατών μας σας δίνει την  δυνατότητα να εξασφαλίζεται προσφορές και ειδικά προνόμια.

Επίσης μένετε ενημερωμένοι για ότι νέο προϊόν,  ή υπηρεσία παρέχουμε .

Επιπλέον FAQ

Ποιες είναι οι διαθέσιμες μέθοδοί αποστολής?

Η αποστολή – παραλαβή του προϊόντος που αγοράσατε μπορεί να πραγματοποιηθεί με τις εξής εναλλακτικές:

α.Παράδοση από εμας ( Εντός Αθήνας)

β.Αποστολή με συμβατική – απλή μεταφορική εταιρεία.

δ. Αποστολή με εταιρεία Courier

γ. Παραλαβή από την αποθήκη μας.

Ποιός ειναι ο χρόνος παράδοσης της παραγγελίας μου?

Οι παραγγελίες εντός Αθήνας ,παραδίδονται εντός 24 ώρων( από την παραγγελίας ).

Σε περιπτώσεις που τα προϊόντα είναι ετοιμοπαράδοτα η παράδοσή τους μπορεί να πραγματοποιηθεί και αυθημερόν .

Τέλος για παραγγελίες εκτός Αττικής , οι παραδόσεις πραγματοποιουνται σε 2-3 εργάσιμες ημέρες.

*Οι παραδοσεις των  κουφωμάτων διαφέρουν από τους παραπάνω κανόνες παράδοσης.

 

Πως αναζητώ την παραγγελία μου?

Από το μενού “Αναζήτηση της παραγγελίας μου ” , εισάγοντας τον αριθμό της παραγγελίας σας και το email σας , μπορείτε να ενημερωθείτε για την καταστασή της .

Πως πραγματοποιώ μια παραγγελία?

Για να πραγματοποιήσετε μια παραγγελία, επιλέγετε τα προϊόντα που επιθυμείτε και μεταβαίνετε στο Καλάθι αγορών .

Αφού επιλέγξετε τον τρόπο πληρωμής και τον τρόπο αποστολής , ολοκληρώνετε την  παραγγελία σας.

Η διαθεσιμότητα των προϊόντων αναγράφεται στην  σελίδα του εκάστοτε προϊόντων και τέλος κατά την  ολοκληρωση της παραγγελίας , σας εμφανίζεται στο καλάθι αγορών σας , το τελικό ποσό τηνς παραγγελίας σας.

 

 

Πως επικοινωνώ μαζί σας ή αν έχω κάποια απορία?

Σε περίπτωση που επιθυμείτε να μας κανετε οποιαδήποτε ερώτηση , είμαστε στην διάθεσή σας  με τις ακόλουθες μεθόδους επικοινωνίας :

  • 24/7  μέσω της υπηρσίας  live chat .
  • Στις ώρες λειτουργίας του καταστήματος μας , μέσω του τηλεφώνου 210-2402848
  • Ανα πάσα στιγμή μπορείτε επίσης να επικοινωνήσετε μαζί μας μέσω της φόρμας “Επικοινωνίας” που διαθέτει η ιστοσελίδα μας .
  • Τέλος μέσω του  email της εταιρείας μας  το οποίο ειναι το  ακόλουθο :info@cuatro.gr .

Για ολες τις παραπάνω περιπτώσεις το εξειδικευμένο προσωπικό μας θα χαρεί να σας εξυπηρετήσει και να σας  απαντήσει το συντομότερο δυνατόν.

Χρειάζεται να έχω λογαριασμό για να πραγματοποιήσω μια παραγγελία?

Στην ιστοσελίδα μας, έχετ την δυνατότητα να πραγματοποιήσετε αγορές ως επισκέπτες , αλλά και ώς εγγεγραμμένοι χρήστες.

Η εγγραφή σας στην  λίστα των  πελατών μας σας δίνει την  δυνατότητα να εξασφαλίζεται προσφορές και ειδικά προνόμια.

Επίσης μένετε ενημερωμένοι για ότι νέο προϊόν,  ή υπηρεσία παρέχουμε .